Uzaktan Eğitim Nedir ?

 

Uzaktan Eğitim Nedir ? ( Beykent İşletme Yönetim 2011-2012)

Mekatronik , yapay zeka ile başlayan serüvenim beni  YGS’ye girmeme kadar  götürdü. İnsanların meraklı olması , hedeflenen yolda daha hızlı gitmesini sağladığını düşünüyorum.

Merak ile ilgili birçok söz var ama benim en çok hoşuma giden Goethe’nin :

“Merakı olmayan hiçbir şey öğrenemez. “

YGS sonucu geldiğinde  tercihlerimi uzaktan eğitim alanında kullanmak durumundaydım. Tercihler döneminde  devamlı görüştüğüm  meslektaş ve sayın hocamız Kadriye’nin de destekleriyle tercihlerimi yaptım.

Tercihlerimi yaparken hobi olarak  kullanacağım bilgilerim dışında , iş hayatında kullanabileceğim alanlar olmasını tercih ettim ve  BEYKENT üniversitesi İşletme Yönetimi’ni (burslu) kazandım.

Muhasebe dersleri dışında sıkıcı  bir ders görünmüyor. Güzel dersler ise ;Pazarlama İlkeleri ,Para ve banka , Girişimcilik , Üretim Yönetimi .

Uzaktan Eğitim ile ilgili  birkaç bilgi vereyim :

Uzaktan Eğitim nedir?

Uzaktan eğitim, öğrencinin kampüse gelme zorunluluğunun bulunmadığı, tamamen sanal ortamda, canlı, görüntülü, sesli ve interaktif olarak derslerin işlendiği, uzaktan fakat yüz yüze üniversite eğitiminin verildiği çağdaş bir eğitim sistemidir. Zaman ve mekan sınırlamasının olmadığı Uzaktan Eğitim Merkezi, çalışan veya kampüse gelme imkanı bulunmayan ancak kişisel gelişimine önem veren, bu doğrultuda kariyerini ilerletmek isteyenler için büyük bir fırsat sunmaktadır.

Uzaktan eğitimin faydaları nelerdir?

Sistem, hem iş hayatının yoğun temposundan dolayı eğitimini tamamlayamamış çalışanlar için hem de maddi imkansızlıklar nedeniyle uzak şehirlerde kazandığı üniversitelere gidemeyen öğrencilere gerçek bir üniversite eğitimini son derece uygun koşullarla sunmaktadır.

Dersler Nasıl İşleniyor?

Uzaktan eğitim sisteminde dersler sanal sınıf ortamında gerçekleştiriliyor. Akademisyen ve öğrenciler internet bağlantısı sağlanan her ortamdan sisteme bağlanarak sınıf ortamında derse katılabiliyor. Sanal sınıf ortamında gerçekleşen eş zamanlı derslerde akademisyenler, görüntülü ve sesli olarak dersi anlatabiliyor, yazı tahtası kullanabiliyor ve hatta bilgisayarında kayıtlı uygulamaları öğrencilerle paylaşabiliyor. Öğrenciler de derse görüntülü ve sesli olarak bağlanabiliyor, ders içerisinde soru sorabiliyor, dosya paylaşımları yapabiliyorlar. Eş zamanlı yapılan dersler kayıt altına alınıyor ve daha sonra tüm öğrenciler, bu kayıtlar sayesinde istedikleri her an o dersin tekrarına ulaşabiliyor.

Beykent Üniversitesi Uzaktan Eğitim önlisans programları Beylikdüzü Yerleşkesi’nde yer alan Uzaktan Eğitim Merkezi bünyesinde, yüksek lisans programları ise Taksim Yerleşkesi’nde yer alan Sosyal Bilimler Enstitüsü bünyesinde yer almaktadır.

Bir Cevap Yazın

RunBursa

" Koş Bursa "

Traveller Goat | Gezgin Keçi

Traveller Goat's Fancy Land

okarakaya

Özge Karakaya Akyüz

Uzun Patika

Can Berk, spor ve yaşayarak öğrendiğim/öğrettiğim şeyler hakkında bir blog

Duygu | kurgusaldönüşüm

''Bütün bu yazdıklarım belirli bir anlamda, anlamsız ''

Hayata Dair...

Hayata Dair...

Prakkypedia

Corporate communications + Public Relations Adelaide

BİLİMSEL FELSEFE

KARANLIĞA MEŞALE

Mind Hacks

Neuroscience and psychology news and views.

MİNİKLER VE ANNELERİ

ANNE-ÇOCUK EĞİTİM BLOĞU/Çocuk ve eğitime dair...

yaz-gi

Kişisel Gelişim, Girişimcilik Hikayeleri ve hayata dair herşey - Meral Varuy

Sedat Eser

Hayata dair...

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Max Dunbar

'Fiction is the truth inside the lie, and the truth of this fiction is simple enough: the magic exists'

