12 Mayıs 2012 Bozcaada Yarı Maratonu ve 10K Koşusu

 

Hafta içi 04:40 pace ile birlikte 15km ‘yi koşunca  zorlu 21km Bozcaada için hazır olduğumu düşündüm.Sol iç tarafımdaki  ağrı , geçen hafta içerisinde  başlayan hafif diz ağrısı , 2 hafta sonra yapılacak 21k Çayırova koşusu   nedenlerinden dolayı  Bozcaada’da  21 km koşmak zor ,riske girmek olacaktı.

Cuma öğleden sonra 4 arkadaş yola çıkıp , eğlenceli bir yolculuk sonrası Bozcaada’ya vardık .Cumartesi sabah güzel bir yürüyüş sonrası dizimi test ettim . Ağrı geçmeyince   kayıt öncesine kadar kararımı  öteledim ve baştaki kararımı uygulamaya karar verdim ve 10K yazıldım. Bu sayede burada 10K bir derecem , 2 hafta sonrası için de  antreman olacaktı.

Yarış başında geçen senenin birincisi ile kısa bir sohbet yaptık. Aynı pace değerinde olan 4-5 arkadaş ile birlikte başlama kararı aldık (fakat uygulayamadık) .Diğer yarışlarda yapmadığım , aslında yanlış bir çıkış olan tempolu çıkışımı durduramayınca 2 km sonunda nefesimi ayarlayamadım . 4 km kadar yokuşlarda tempoyu da azaltınca yaklaşık 03:30  seviyesine kadar düştüm.

Tempom düştü derken su istasyonundan su aldım . 10 metre ileride  “10K dönüşü”  yazısını görünce önümde de hiç koşan görmeyince durmak zorunda kaldım. Yukarıdaki Pace – Distance grafiğinde 12km pace kadar düşmem bu sebepten dolayıdır. Her ne kadar tempomu bozup , görevlilerin o noktaya geçmesini  beklesem de en fazla 1,5 – 2 dakikam kaybolmuştur. 46,31  derecem belki 45 civarında olurdu ki  04:30 altı olmayacaktı.

Dönüş 04:30  – 05:10 arası  olunca yokuşlarda zorlansam da  rahat rahat bitirdim diyebilirim . 03:20 cviarında tempo ile alkışlarla yarışımı bitirdim.

Hamdi Eroğlu  kendi yaş grubunda 55-59 yaş sınıfında 1. olarak  bize büyük bir mutluluk yaşattı. Geçen sene 3.olan Hamdi Eroğlu bu sene çalışmalarının meyvesini  alarak 1.oldu. Geçen senenin 1.si  bu sene 4 , geçen senenin 2.si bu sene 3. oldu. Şampiyonumuzla  akşam güzel bir balık sonrası  Pazar günü  Bursa’ya döndük.

2 hafta sonra Çayırova yarı maratonu olacak. Eğer internetten bulduğum Çayırova 21 km elevation grafiği aşağıdaki gibiyse Bozcaada’dan zor bir yarıl olacağa benziyor. 10 km zor , 10 km sonrası  daha kolay bir parkur olup rahatlıkla negarif split uygulanacak bir parkur olacağı kolayca görülebiliyor.

 2 hafta içerisinde ağrılara göre 21k ‘ya karar vereceğim.

Sonuçlar :

Bir Cevap Yazın

RunBursa

" Koş Bursa "

Traveller Goat | Gezgin Keçi

Traveller Goat's Fancy Land

okarakaya

Özge Karakaya Akyüz

Uzun Patika

Can Berk, spor ve yaşayarak öğrendiğim/öğrettiğim şeyler hakkında bir blog

Duygu | kurgusaldönüşüm

''Bütün bu yazdıklarım belirli bir anlamda, anlamsız ''

Hayata Dair...

Hayata Dair...

Prakkypedia

Corporate communications + Public Relations Adelaide

BİLİMSEL FELSEFE

KARANLIĞA MEŞALE

Mind Hacks

Neuroscience and psychology news and views.

MİNİKLER VE ANNELERİ

ANNE-ÇOCUK EĞİTİM BLOĞU/Çocuk ve eğitime dair...

yaz-gi

Kişisel Gelişim, Girişimcilik Hikayeleri ve hayata dair herşey - Meral Varuy

Sedat Eser

Hayata dair...

TED Blog

The TED Blog shares interesting news about TED, TED Talks video, the TED Prize and more.

Max Dunbar

'Fiction is the truth inside the lie, and the truth of this fiction is simple enough: the magic exists'

